القائمة الرئيسية

الصفحات

(خاص.. حوار مع محمد حجاجي لاعب بترول اسيوط)

 خاص.. حوار مع محمد حجاجي لاعب بترول اسيوط 

الاسم:محمد حجاجي

الاسم المحبب له حجو

بدايته حياته الكرويه:

انا بدأت في بترول اسيوط من وانا عندي ١٢ سنه وقعدت ٥ مواسم ناشئين وبعدها طلعت درجة اولي وانا عندي ١٧ سنه مع الكابتن محمد عبد السميع وصعدنا ممتاز ب 
وبعدها نزلت ناشئين تاني قعدت سنتين وطلعت أعاره ابوتيج اخر حاجه

اول مدرب تم اكتشاف لاعبنا اليوم هو:

ك. احمد سعد مدرب نادي بترول أسيوط

افضل مدرب اتدربت معاه:

  • ك. ابو غدير مدرب بترول اسيوط
  • ك. احمد سعد مدرب بترول أسيوط 

افضل لاعب في أسيوط:

حاليا احمد ترك لاعب بترول اسيوط

افضل مدرب في أسيوط:

ك. ابو غدير مدرب بترول أسيوط 

افضل لاعب في الدوري المصري:

محمد شريف

افضل لاعب في أوربا:

كريستيانو رونالدو

افضل مدرب في الدوري المصري:

إيهاب جلال

افضل مدرب في أوربا:

توماس توخل

لاعب اتمنا اشوفه في الدوري الممتاز:

احمد ترك

اسوء لحظاتك الرياضيه.. وحياتي:

اتصابت ف انكل رجلي قعدت فتره كبيرة اعاني منه ومازلت بعاني لان اول اصابه كانت ف رجلي اليمين وبعدها جالي ف رجلي الشمال 

اسعد لحظاتك الرياضيه:

السنه اللي خدنا فيها أول قطاعات مع الكابتن احمد سعد لان بعدها صعدت درجة اولي ع طول

لاعب اتظلم:

مهند لان كنت شايف هو بعد شلبي

هل اتظلمت:

نعم، ده اكتر موسم اتظلمت فيه لان المفروض كنت اول واحد اصعد درجة اولي وكل الناس كانت عارفه كده كويس
بس مطلعتش وقضيت السنه مع الناشئين وبعدها طلعت اعاره ابوتيج

رسالة للعيبة في الناشئين:

حابب اقولهم ان لو جاتلك فرصه تلعب درجة اولي ف اي مكان وانت صغير افضل ليك بكتير لما تلعب ناشئين حتي لو هتلعب رابعة لان لعب الفريق الاول بيفرق كتير مع الاعيب عكس الناشئين الاحتكاك وانت صغير افضل بكتير لما تستني مرحلتك تخلص وتدور ع درجه اولي

كما احب ان يضيف  لاشكر ل صاحب الموقع  مهدي وبتنمالك التوفيق دايماً وربنا يكرمك بإذن الله

تعليقات

التنقل السريع